På språng och bara elva dagar kvar.


     2010-02-02 | 13:25:54

Disk, tvätt, dammsug, dammat det mesta är klart har lite kvar men nu äre tid för paus. Ska ner på stan hoppa in i ett solarie sen möta Micke för att sedan hoppa in på guldfynd i hopp om att våra ringar äntligen är klara!

 


Det finns dock ett problem, de har inte ringt vilket de skulle ha gjort när ringarna kommit. Men nu börjar det bli löjligt. Vi har varit mer utan ringarna än med. Ska beställas tid för (hemlis) lagom tills det att vi kommit hem. Sen blire hemgång och ett försök att få igång en 30-maskin.

Haha, jag tycker inte om gamla tvättmaskiner den saken är klar! Jisses, finns ju inte ens så att man kan tvätta i 30?! Hur i helsike gör man? Mamma kom hit å förklara ;) Fastnade nere i tvättstugan ett bra tag imorses för att försöka läsa instruktionerna men jag fattade inte ändå. Kanske äre så att även instruktionerna är för gamla för att jag ska förstå. Jag är ju inte den smartaste i dagens samhälle så hur i helskotta ska jag förstå en instruktion från 1600-talet?! Inte ens samma talesätt....

Nu blire till att pälsa på sig så man slipper bli sjuk igen. Bara elva (11) dagar kvar idag :D
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0