Som andra dagar.


     2010-02-05 | 11:48:00

 

                                                    bild från google

Godmorgon världen! godmiddag snarare.. Har varit en helvetisk morgon minst sagt. Att ligga och behöva väckas var 7:e minut utav en dånande väckarklocka är inte okej! Speciellt inte när ljudet är irritations-framkallande..

Frukost på sängen gör saken kanske lite bättre :) Tanken på att det blivit utökning i min fond gör saken lite bättre också. Att det planeras en "massa" nya resor redan nu gör att det blir ännu lite bättre. Att jag efter den 6 mars kan få säga vad hemligheten är, gör att uppvaknandet idag blir som bortblåst! :D

Har ont i armen från sprutan igår, men det äre kanske värt. Jag lär ju inte dö helt fall något skulle inträffa, men fall något nu prompt måste inträffa så kan väl de hända Micke?! Han är ju fullt odödlig så han överlever ju ;) elakelakelak, va skulle hända fall jag var elak?! :P internt.

Som alla andra dagar så väntar disken på mig, pusslet är kvar så visst har jag att göra idag. Jag längtar till söndag. Då blire bingolotto hemma hos mamma med nya duttpennorna ;)
Det går verkligen utför eller så samlar jag på vuxenhetspoäng :)

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0