Sprutan närmar sig men det gör också Thailand.


     2010-02-04 | 16:14:13

Blir ju en nedrans bra uppdatering om mitt liv idag, nästan så att jag börjar känna mig patetisk som inte har något vettigare för mig :P

Snart ska jag traska ner till stan för lite solning och sen möta upp Micke för att sedan traska iväg för att ta sprutan! Om ca 2 ½ timme har jag armen framme och kanske rent av en nål i mig. Det ni, det kallas planering timme för timme :P

Men innan det är dags att hoppa i ytterkläderna ska jag slänga i några bitar i pusslet, vars mål är att vara klart innan vi åker! :) Haha, jag har så mycket annat jag vill skriva här egentligen, men det kan jag inte. Det är ju hemligheter, än så länge iaf.. Tids nog kommer ni också veta vad som väntar ;)

Kärlek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0