Tio (10) dagar kvar.


     2010-02-03 | 11:47:37
Nu gåre verkligen framåt! Bara tio fjuttiga dagar kvar här i snökaoset å sen haha, sen ska jag ligga på en strand och verkligen tänka på er andra som är kvar i kylan! Jag måste verkligen tacka mitt hjärta som fixade allt med resan :) Du är bara bäst, du bokade ju bästa tiden å speciellt nu när det är så mycket snö här! :D

Snart kommer mamma, blir ett besök i mataffären för att handla en massa så man slipper handla innan vi åker.
Sen är det dagen med stort d! Idag ska jag träffa hans mamma. Snacka om att vara nervös! Kanske borde jag ta mig en sup innan? :P

Hinner inte sitta här mer, ska fixa håret som borde genomgå en klippning snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0