Fin besök idag.


     2010-01-27 | 12:36:16
Mysigt väder att vakna upp till, inte alls! Fast å andra sidan så är det mysigt med tanke på att jag snart åker här ifrån och kommer att svassa runt på en strand ;) Det värmer i tanken! Hoppas att detta vädret håller i sig läääänge, så att jag kan njuta lite extra mycket :P

Snart efter min dagliga koppp te, ska jag sätta igång och trolla fram ett hem. Idag väntas det fin besök utav Estefani :) Ska bli superkul. Har inte träffats på en evighet så nog kommer det bli en nedrans massa kackel, men sånt gillar vi! :)

Men något som kanske kommer bli mindre kul är att jag måste verkligen reda ut mitt hår till råttbo, jisses! Jag ska aldrig mer använda stylingprodukter för att sedan snurra ihop håret och tupera det lite för att sen inte borsta håret på två dar :P Trassel-trassel-trassel!!!

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0