Jag får väl tacka.


     2010-01-23 | 12:01:31
Uäääk! Vad gör man? När man hela tiden ska lyckas bli sjuk. Tycker inte alls att det är okej eller rättvist jag va ju nyss sjuk :( men tack då, Micke.........

Idag kom jag upp relativt tidigt. Slängde på en maskin för att även grannarna ska kunna nyttja tvättmaskinen och få rena kläder (även fall jag kanske tycker att det är viktigast att jag får rena kläder, så måste man ibland dela med sig och visa den snälla sidan att även jag faktiskt kan bry mig om andra:P)

Vi hörs senare när jag har något vettigt att berätta. Mina närmaste timmar kommer bestå utav att trakassera Micke medans han fixar min fond samtidigt som jag fixar med tvätt och städ. Vilken kolosalt underbar flickvän jag kan vara ibland :D


sthlm 11/12-09


Då var allt städande klart, nästan. Bara det att hungern satt in så nu blire en liten paus för en matbit nere på stan. När jag tänker efter har jag gjort många framsteg i min sjukdom. Innan var restaurangbesök tabu i mitt liv. Det gick bara inte, men nu så :)

Jag börjar bli smått mänsklig jag också, mot all förmodan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0