Läs och du hjälper mig emot en friskare vardag.


     2010-01-24 | 15:13:12

Jag brukar inte klaga när jag är sjuk, men nu gör jag!! Det måste ju innebära att jag är redigt dåligt. Jag kommer varken ha näsa eller överläpp kvar sen så mycket som jag snyter mig! :( Just nu, skulle jag nästan kunna säga att jag hatar dig för att du smittat mig :P Men jag får väl kanske, kanske skylla mig själv som varit i din närhet... ;)

Nix, jag ska krypa ner igen. Överlämna datorn till ägaren och avnjuta min något sena frukost :) Tänk vad bra att jag har dig trots att du smittar mig :)


Puss kram, skickar över några baciller till dig som läser detta också så att jag kan bli frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0