Min fond.


     2010-01-19 | 17:33:22
Jag har aldrig och kommer antagligen heller aldrig att bli intresserad utav fonder av alla olika dess slag som faktiskt finns. Dock finns det ett undantag!! Då menar jag verkligen undantag. Givetvis pratar jag om "min fond"..

Jag har förmodligen världens bästa fond, utan tvekan. Titta bara vad som kommer komma hem till mig i veckan och börja ett nytt liv med mig :)

skorna kommer ifrån have2have

Vi kommer nog få ett bra liv ihop. Många hyss och annat jox.
Tack så jättemycket att du finns min underbara fond ;)

Nu ska jag nog börja klura på vad nästa "fond-peng" kan tänkas användas till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0