Nu ska det pusslas.


     2010-01-25 | 14:59:11

Som rubriken lyder så ska jag pussla. Det var läääängesedan nu och jag blir bara mer irriterad för varenda dag som pusslet ligger där på golvet och tar upp plats. Ska bannemej pilla dit en och annan bit innan jag går där ifrån idag den saken är säker.

Är fortfarande sjuk, så jag antar att det där med att skicka över baciller inte fungerade. Men lite kanske, det är ju bättre än vad det var igår iaf. Haha, det är riktigt äckligt att bortsa tänderna, tugga tuggumi, äta godis, äta mat jaaa allt som innefattar smak är äckligt när man inte känner någon smak. < invecklad mening.

För att göra det enkelt, jag hade varken lukt/smak-sinne igår :( Men idag känner jag ytterstyttepyttelite :) tummen upp!

Nu väntar pussel och te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0