På en sekund kan allt förändras.


     2010-01-26 | 18:57:06

Varför, hur kommer det sig att allt kan ändras på bara en liten sekund. En sån enkel sak som ett dumt svar och hela min tillvaro rasar! Är det mig det är fel på som reagerar så starkt?

Jag vill och jag tänker spy ut allt vad jag känner/tycker/tänker just nu för detta gör ont!!!

Att jag inte har någon kontakt med min pappa, det har jag accepterat för längesen, visst det är tråkigt men när man inte får någon respons från andra hållet så tröttnar man på att försöka. Jag vet inte vad det är som gör att han inte hör av sig, men något är det ju.. Det måste det vara, det känns konstigt annars eller är det bara ett val han har gjort?

Jag ångrar mig något ofantligt, och jag hoppas verkligen att du går in och läser detta. Känn hur det svider till, hur ont det gör! Ett slag i ansiktet. Hur du ens kan säga "måste jag läsa den" när jag gett dig min blogg. Gud nej, självklart behöver du inte läsa. Men jag gav dig den för att du skulle få reda på varför jag skulle skicka kort. Varför jag var tvungen att veta din adress. Kanske överreagerar jag som många gånger innan. Men detta tar fan priset! Det gör så ont att höra vissa saker. Kanske för att de kommer ifrån dig.

Förlåt, att jag ens brydde mig om att störa. Jag kanske ska lämna dig och ditt liv istället så kan du leva det bäst fan du vill. Det gör så ont. Jag undrar ibland fall du verkligen är min pappa. Jag vill bara skrika/gapa/slåss.. jag vet inte allt jag vill. Jag rasar. Ibland känner jag mig bara dum som ens funderar på att du kanske har ändrat på dig och vill ha kontakt. Hur kan man vara så dum?!

Ibland vill jag bara säga upp kontakten med dig helt för att slippa bli så jävla ledsen!!


vi är ju inte ens lika du och jag.
varför pappa, varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0