Ynka femton (15) dagar.


     2010-01-29 | 20:46:33
                                           

Sitter här å filurar, väntar på mat/kvällsmat och drömmer mig bort sisådär 15 dagar ;) Till värmen, solen, shopping och hotellen! Haha, ofta man längtar till hotellen?! Men just nu gör jag det badkar, balkong, lyx! Det kan inte bli bättre. Eller jo.... Tomma resväskor som bara väntar på att fyllas! :)

Inte många timmar kvar alls nu innan jag vet hur det blir med Skåne. Håller tummarna ännu hårdare nu! Jag hoppas verkligen!! Jag vet ju vad jag ska ha på mig och allting, det är ju redan fixat och det är inte ofta det inträffar. Blir ju inte alls en massa packning som det brukar bli. Kanon! Så nu gäller det att fortsätta hålla tummarna bara :)

Nu ska jag nypa mig i armen lite för att se att jag inte lever i en drömvärld tillsammans med de bästa omkring mig! Kan livet verkligen vara såhär bra ibland?Det är ju skrämmande på ett härligt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0