Baciller.


     2010-07-08 | 13:17:58
Jag skulle kunna dö, halvt. Jäkla förkylning säger jag bara! Har iofs blivit av med några baciller tror jag bestämt då Micke börjar känna sig lite krasslig :D Haha, kan inte låta bli att vara lite lycklig :P Jag har lyckats med något.. Kanske inte det bästa eller snällaste men något ;)

Nu återstår bara resten utav dagen och vad ska vi göra? Inte en susning, men något hittar vi nog på. Jag ska till att börja med påbörja "operation människa" iaf. Sen ska jag överföra ännu fler baciller till världens bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0