Boken.


     2010-07-10 | 14:49:14

(I brist på annat att blogga om), så kan jag rekommendera en bok. Tjock, många sidor, lagomstor/liten text, underhållande helt perfekt för soliga dagar :)

Resehandbok för singlar..
Haha, nu är jag så långt ifrån singel som man kan bli men titeln va rolig så jag kunde inte motstå att köpa den. Jag har övertalat Micke till att läsa den också, så fort jag är klar :) Man vill bara läsa mer och mer och ibland kommer man faktiskt på sig själv med att sakerna stämmer, vilket kan vara lite skrämmande men onödigt underhållande :D

Jag borde kanske skriva något om vad boken handlar om, men det skulle bli förfärligt invecklat (då jag inte är den bästa på att beskriva/förklara) boken är bra helt enkelt! Men gillar man SATC så gillar man boken den saken är säker! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0