En dag äldre.


     2010-07-31 | 10:42:42

                          


Det är ganska så sjukt egenltigen, hur fort ens liv passerar när man tänker efter (kanske också därför jag inte tänker efter särskilt ofta).. Jag menar, visst är det roligt att bli ett år äldre men har man tänkt på att man blir äldre för varje dag som går? Borde inte vi fira att vi klarat av en hel dag också isf? Varför ska man just vänta ett år för att fira att man blir äldre när man blir det varje dag egentligen?..


Självklart kan det ha med födslen att göra men fortfarande.. Man blir ju äldre varje dag. Det borde kallas årsdag istället :P Man firar ju ändåså när det gått ett år. -Härlig konversation med mig själv...

Haha tänkte skrivit om gårdagen egentligen men detta var vad som bildades.. Knasigt.

Vi var på bio igår, bröderna Karlsson riktigt bra faktiskt! Men hjärtat var nog allt lite skeptisk till en början "det är ju en svensk film???..." Varför alla dessa fördomar till svenska filmer? :/ Nåväl, skratta gjorde man iaf och skönt vare! Det bubblar så gott i hela kroppen när man skrattar :)

Nu (eftersom att vädret tillåter) ska jag inte gå å sola utan jag ska spela sims :) Sen ikväll blire wii, kan inte låta kalorierna stanna på min kropp allt för många dagar :( Inte okej! -Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0