En jobbig dag.


     2010-07-01 | 21:50:29
Vart börjar man? kanske från början (alltså morgonen)? När tårarna sprutade hej vilt och man bara ville sjunka genom jorden, rycka ut hjärtat och förbanna alla känslor som finns?! Förinta alla alarm i hela värld, för att inte tala om mobiltelefonen?! Vi kan börja där...

Klockan 06.00 stängdes dörren och du försvann. Tårarna bara sprutade och jag blev bara mer och mer irriterad på mig själv som bara tjöt ännu mera. Vred om nyckeln fort för att inte öppna dörren och springa efter och kanske "råka" pötta dig nerför trappan så att du skulle skadat dig och inte kunnat åka.

Nu gjorde jag inte detta, för jag vet hur gärna du ville åka. Skitsamma att det sliter mig i stycken och tankarna dansar som aldrig förr innanför pannbenet! Jag skulle mer än gärna springa in i en vägg med huvudet före för att bli av med allt, men risken finns att det gör ont efteråt. Får väl överväga fall det är värt det?

Ska fixa till mig, lägga mig i sängen och börja läsa i boken. Kanske somnar jag, vaknar upp till en ny dag. En dag med sol och värme. Kanske vaknar jag inte upp? Då kan jag iofs glädja mig åt att jag alltid får vara din. Iallafall i min värld. Jag älskar dig, och ska sanningen fram.. Jag ångrar att jag stängde dörren och vred om nyckeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0