Trötter.


     2010-07-22 | 10:29:19

Har ingen som helst lust till nått idag, varit fullspäckade dagar det sista men riktigt bra dagar också :) Men det känns i kroppen nu. Varit i Skåneland och gått en massa kilometer på Kiviks marknad, avslutade äventyret i Gbg hemma hos majsen! Vilket var allt annat är tråkigt! Har saknat dig som en tok!

Ska strax göra mig iordning, en massa på programmet idag också. Hade helst velat dra täcket över huvudet och sova bort några timmar till men det hinns inte. Det är paket som ska skickas iväg, jag ska träffa C-L och sen traska till city för att köra å hämta fisen och sen inta lek-position inne på Leos lekland för att sedan ikväll (fall vädret tillåter) grilla med blomman och hennes karl. - joo, jag tror nog också att jag kommer stupa i säng efter denna dagen!

Borde väl kanske skriva om dagarna som varit, men jag orkar inte. Har en massa andra måsten som jag bör göra innan jag sticker iväg till C-L. Usch, jag gillar inte det här med "måsten".. Lika bra att sätta igång antar jag, blir ju inte enklare för att jag sitter här och känner hur tunga ögonlocken blir..

Nix, packa upp, diska och städa.. Som sagt, jag gillar inte "måsten".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0