Vädret.


     2010-07-15 | 10:18:13

Hahaha, det är komiskt! Tanken va att det skulle vara fint väder idag och jag skulle ligga ute å sola för att sedan möta Micke. Nu äre som såhär att solen syns inte till däremot så ser man regn! Alltså det slår verkligen aldrig fel! Men jag får väl glädja mig åt att Micke blir på bra humör, eftersom att det inte är fint väder när han jobbar...

Va händer då? Tro det eller ej men jag ska snart ta tag i disken och gå loss med dammsugaren (ovanligt). Sen hinner jag säkert med lite wii men jag har sån satans träningsvärk men å andra sidan, när jag redan har ont så spelar det väl ingen större roll fall jag får mer ont imon?

Borde fixa iordning bland kläderna också, men det är ju ett ganska så lönlöst projekt eftersom att det kommer se ut som en bomb imon igen.. Lösning någon?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0