Förändringar.


     2010-06-10 | 13:12:40

                       

Det är mycket som händer just nu kanske därför uppdateringen inte går sådär superbra, men å andra sidan.. När det väl blir något skrivet här så är det ju något "vettigt" och inte bara en massa text för sakens skull :)


Idag ska jag till tandläkaren, rotfyllning står på schemat. Jag kan inte påstå att jag längtar till klockan slår 15.30. Däremot 50 minuter senare är jag väldans glad och lycklig igen! Jag funderar starkt på att belöna mig själv med en solning när jag ändå är nere i den stora staden. Dock har jag ett problem.. Hur i helsike kommer jag se ut efter ingreppet?! Jag kommer ju vara skev, tack vare bedövningen. Det framkallar lite ångest. Och värre blire när vädergudarna vill att jag ska vistas ute när det regnar/duggar vad det nu än gör. Det är inte uppehåll iaf! :(

Allt annat, flyter på bra okej hyfsat. Jag har en bra kontakt med C-L och på onsdag ska jag åka och besöka ? (minns inte namnet) det är något ställe i stan som man kan gå till för att ha "något att göra" på dagarna, lite mer rutiner. Men jag får se hur det blir med den saken. Jag ska dit på ett besök iaf och se vad de är.

Min kontakt uppe på solhem står stilla. Jag tycker fortfarande inte om honom och jag blir bara irriterad när jag är där. Jag hatar tisdagar bara för att det är solhem, men jag avskyr verkligen dagen mellan 11-12. Dock älskar jag tisdagarna varannan vecka då jag får paket för att jag kommit iväg. Å det vill jag lova, sen jag blev mutad hare inte varit några "större" problem att stå ut den där timmen :D Tack hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0