Fortfarande på Kreta.


     2010-06-20 | 13:43:11
Jaaarrå minsann, vi är fortfarande kvar på Kreta och vi har inte slått ihjäl varann än :P (jubel). Dags för lite mellis/lunch/fika (kalla det vad du vill, något ätbart iaf). Sen blire ännu mera stekande på balkongen. Vi har kommit på den smarta idéen om att dela upp soltimmarna. Fyra timmar uppe på taket eller vid stranden och sen några timmar på balkongen. Underbart.

Eftersom att shoppingen är en ren besvikelse här var vi igår och kollade på ringen som jag sett men inte äger jag den idag :( jag var för liten eller så var ringen förstor. Det är antagligen inte meningen att vi ska göra av med pengar på "onödig skit" (läs "bra att ha"). Vi köpte två ljushållare istället :P det är i princip det enda som varit något att ha. Kläder kan man stryka från listan direkt. Fast det är klart, än äre inte helt strucket vi ska kolla i Kalives också ^^ Men ska sanningen fram så vill nog faktiskt jag (jaaa du läste rätt), JAG vill faktiskt hellre spara pengarna och lägga dem på nästa resa. Har jag blivit vuxen? Eller tagit mitt förnuft till fånga?

Nu ska jag slänga på mig kläder, mat vare. Och batterier! Kameran dog igår och vi hade med oss batterier men som är uppladdningsbara och inte va dem laddade, en miss där! Men det ska lösas :)


vårat nya hem mellan 10-14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0