Godmorgon.


     2010-06-12 | 09:40:23
Nu har jag varit vaken i flera timmar (06.45), men jag har inte kommit längre än till datorn och myskläder. Nu tänkte jag dock fixa till mig. Sen ska jag slänga mig på golvet och trycka i några bitar i de där pusslet som fortfarande inte är klart men det har tagit en rejäl vändning sen jag började satsa helhjärtat på att få klart det :)

Nu äre kanske inte riktigt sant, men jag har fått en tillsägelse utav Micke att det SKA vara klart tills det att han fyller år på torsdag så att man (läs jag) kan städa ordentligt. Joojoo, man tackar? ;) Du är allt en krävande typ! Måste berätta om gårdagen också, hur mysig som helst! Men det får bli i ett annat inlägg. Plikten kallar.


Om du bara visste hur mycket du betyder för mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0