Igår, 9 månader.


     2010-06-24 | 17:54:38

Haha, tro det eller ej men igår hade Micke stått ut med mig i nio (9) alltså förstår ni? Nio, N I O månader!! Haha, det låter riktigt bra på tungan... Niiiiiiooooo niiioo nio... Skulle kunna hålla på i en oändlighet men helt onödigt (iallafall i ett blogginlägg) :P

Vi gjorde inget speciellt, att vara här räcker. Vi spelade iofs bowling men Micke vann och jag blev sur :P Man skulle kunna säga att det var en vanlig dag i vårat förhållande ;) Förstår ni nu varför jag är glad att han stått ut/ står ut! Vänner blev vi och vi avslutade dagen på det mest romantiska sättet någonsin! Bubbelbad, champange och solnedgång :) (läs fotbollsvm på tv:n, å jag somnade på hans ben som vanligt)..

Imorgon åker vi hem, ska faktiskt bli skönt har nog aldrig varit så "trött" på att vara utomlands som nu. (För jag har ju varit utomlands sååå många gånger innan :P). Det är bara det att sängen är obehaglig, maten är äcklig fall man inte tycker om stekta potatisar i smör, stekta potatisar i smör å gissa?! Stekta potatisar i smör!! Kyparen som tar upp beställningen på vad man vill dricka till maten. Bara för att vi föredrar vatten och inte alkohol njee då är vi inga bra gäster..

Det enda som jag kommer sakna riktigt mycket det är alla roliga konstverk som finns på sängen efter varje städning :D Det har varit dagens höjdpunkt! Tänk vad det kan skilja.. I thailand var dagens höjdpunkt den dagliga shoppingen här blir man glad för lite konstverk på sängen :P

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0