Mot staden.


     2010-06-15 | 18:11:44

Så sant som det är sagt. Nu ska vi ut och köra igen. Känns nästan lite lyxigt med egen chafför ;) Det bästa är nog att han ser bra ut också ^^

Uppe på solhem gick det "okej" Så trött på att gå dit bara. Jag vill märka resultat men det gör jag inte. Får hålla tummarna på att det händer något snart. Efter solhem mötte jag och Micke upp mamma och fisen, Bowling stod på programmet :) Jag vann som vanligt, men trodde faktiskt inte det efter första rundan men det vände ;)

Nu ska vi ner så jag får sola, och sen ska vi handla inför hans kalas. Jisses vilket meningslöst inlägg. Får skärpa till mig. Inget som är läsvärt.. Nåväl.

Jag längtar tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0