Tisdag.


     2010-06-29 | 10:15:19

Äckliga äckliga äckliga tisdag är här igen! Vem sjutton kom på just tisdagar?! Helt meningslösa dagar.. Det vankas solhem :( Sen blire iofs snabba ryck för sen äre liseberg som står på schemat :D med hjärtat å fisen :) MYS!!

Borde inte sitta här och slösa minuter när jag vet hur förbannad jag antagligen men kommer bli över att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag har iofs en massa nytt som jag aldrig ens använt men passar dem kläderna just idag? Vilka problem.. Sen vill jag inte röra om för mycket i lådorna då jag vek om alla kläder igår.. Jag borde nog höra med herren fall vi inte kan utöka :) Större garderob! Det innebär ju faktiskt att jag måste fylla ut den sen också vilket leder till att jag behöver mer kläder :D

Nix, nu ska jag pilla till mig så att jag ser mer levande ut än död. Kameran är laddad, detta ska nog bli en helt okej (läs underbar) dag! Det håller jag tummarna för. Fisen vet ju inte ens om att vi kommer å rövar bort honom 13.00 från dagis. Om inte annat så blir nog hans dag kanon! Han kommer åka en massa med hjärtat, det ska jag se till :D Jag kan lapa sol istället ;) Det går lika bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0