Dag femton.


     2010-03-09 | 09:33:43

Vaknade vi lite sent, men va nere vid stranden ganska fort ändå. Tyvärr fick vi besök eller ah, mina fötter fick besök utav en manet vilket ledde till att jag minsann aldrig mer skulle bada där..


Ont ont ont ont!! Hoppade upp i Mickes armar när jag kände hur det stack till när vi stog ute i vattnet.. Han trodde mig inte först och fattade inte varför tårarna spruta! Men efter ett tag såg han också blåsorna. Alla försäljare som befann sig nere på stranden kom för att hjälpa till, och vi fick en specialbehandling som funkade finfint! :) Men aldrig mer att jag badar där, fykatten vad ont det gjorde!

   
Starbucks gjorde mig på bättre humör Micke blev nöjd över att kunna trösta mig :P Men tanken att inte besöka havet igen var kanske lite jobbig då våran pool inte alls höll samma klass som på Avista..


Väl hemma sen, bytte vi om och dövade smärtan med % gick och käka för att sedan sätta oss på en bar.. Dock vare buddahs födelsedag så lite dåligt utbud, men man ska inte klaga.. Kul hade vi och jag släpade hem Micke vid 6 tiden dagen efter för att sedan vakna upp å vara riktigt risig och inse att man blivit lättare magsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0