Dag tjugo.


     2010-03-11 | 10:18:34

Sista dagen och x antal timmar tills det att vi skulle börja våran flygresa hem :( Man kan säga att dagen var minst sagt proppad med händelser och det är nästan ett under att vi hann till planet, eller att vi hann med allt som vi faktiskt gjorde! Men glad är jag! Och det har jag mitt hjärta att tacka för :)


Vi åkte på en sista utflykt, först ut var det floating market. Lite häftigt sådär men utbudet var kanske inte det bästa. Men nu har man gjort det iaf :)


På samma ställe fick vi också se hur några av dem bor. Haha, jag var livrädd! Mjaa, inte utav att jag skulle få se hur dem bor utan att man var tvungen att åka båt!! Jag hade sagt klart och tydligt till Micke att jag minsann aldrig mer skulle åka båt, men nu var jag tvungen. Det var inte direkt jämnvikt i båten heller så jag hördes nog, men jag kan väl glädja mig åt att de andra som satt i samma båt säkert fick en rolig upplevelse :P Det handlar ju faktiskt om att bjuda på sig själv ibland ;)


Nästa stopp efter mer bussåkande, någon speciell bro. Tyvärr kommer jag inte ihåg varför den va speciell. Den hade något med historia att göra iaf, men jag har aldrig varit särskilt intresserad utav historia..


Tillslut kom vi fram till tiger templet! Det vi längtat efter hela dagen! Tyvärr blev det en stor besvikelse :( Inte alls som vi föreställt oss. Men man kan inte få allt :P Vi fick ju en bild iaf, och åker vi hit igen så vet vi att det är smartast att åka själva och ha den tiden man själv vill ha så man hinner det man vill :) Men det var en upplevelse iaf!


Väl "hemma" i Bangkok skyndade vi oss att fixa till oss för att åka upp till 64:e våningen där det fanns/finns en bar :) Hur underbart som helst. Även fall inte tiden där uppe blev så lång så är det något jag kommer minnas förevigt, utan tvekan! Det var det mest betydelsefulla ögonblicket någonsin i mitt liv. Det var magiskt! Jag får tårar i ögonen när jag tänker på det.. Älskling, du betyder allt och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för allt detta som jag fått uppleva tillsammans med dig! Orden räcker inte till, men du vet hur mycket du betyder för mig! Du är mitt allt.

Jag kan enkelt avsluta hela summeringen utav resan med att säga att det var magiskt! Jag kommer alltid att kunna minnas detta och du vet varför. Det kommer bli svårt att toppa, men jag tror nog att vi kommer göra det ;) Om inte annat blir det kul att åka tillbaka :P om något år, det har vi ju lovat både försäljare/barer och varann..

Sista ordet som sas innan vi åkte till flygplatsen "Ja, självklart!".........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0