Fixar och trixar.


     2010-03-19 | 14:53:02

Helt underbart! Allt är färdigstädat å nu luktar det gott igen :) Väldigt snart luktar det nybakat också (haha, jag ska verkligen baka idag). Förresten, om en vecka kommer sandipandi å paul upp så mysigt det kommer bli! längtar som en tok!

Mer då? Händer inte så mycket eller det gör det men inga saker som man kan säga något om. Eller man kan säga saker om det, men de känns lite tidigt, ska inte ropa hej ännu jag vet ju inte hur det blir med den nya terapin. Jag får antagligen mer att skriva om efter den 23:e..

Något som jag däremot kan skriva om det är mitt påskägg som jag ska få utav Micke :D haha, han är för söt. Jag ska lägga ner lappar med saker på som jag önskar mig å sen får jag se vad jag hittar i ägget :) Mysigt! Men denna gången har jag inte varit självisk, jag har tänkt lite på honom också ;)

Nix, nu ska jag fortsätta här.. Men innandess bjuder jag på en bild. Det var längesen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0