Ingen bra dag.


     2010-03-16 | 11:07:56
Det borde vara en bra dag egentligen, men det är allt annat än en bra dag. Skulle lekt med smultron idag, men jag fixar det inte. Jag måste lösa en massa andra saker som jag har allt annat än lust till :( Skulle man kunna säga att detta är en skitdag?!

Telefonen fungerar kanon, svår att lära sig bara men så äre väl alltid så nu efterlyser jag nummer igen :) Ska snart göra mig iordning åka hem till mamma. Där resten utav dagen kommer bestå utav att ringa 349 telefonsamtal känns det som... Jag har ingen lust. Jag vill verkligen inte alls. Jag vill ingenting idag. Bara lägga mig under täcket och försvinna..

Blä ska inte göra dagen mer grå än vad den är. Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och åka härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0