Lördag.


     2010-03-20 | 09:31:52

Jahapp då äre en ny dag igen. Ska äta frukost och fixa till mig snart för idag har vi saker på schemat som faktiskt ska göras idag :P Det blir nog en tripp till Göteborg idag för att sedan hälsa på hans syster. Har varit på tal många gånger nu att vi ska dit, å nu idag blire kanske av.


Måste ju uppdatera om mitt påskägg, han blev chockad över att det fanns saker där i som även han skulle ha nytta utav. Han måste tro att jag slagit i huvudet hårt eller att jag inandades för mycket skurmedel när jag städade :P Det var en helt annan sida han fick se ;)

Nix, nu ska jag äta min frukost som stog vackert och väntade på mig i kylskåpet :) Kan säga att jag blev minst sagt överraskad när jag öppnade kylen :) Överraskad men alldeles varm och glad! Så nu ska jag avnjuta min frukost. Förresten, håll med om en sak?!

När någon annan har gjort frukosten smakar den betydligt bättre än när man själ skulle ha gjort den.. Kan det ha att göra med att det känns lyxigare när någon annan gör det?! Jag älskar det iaf och jooo, jag har nog vant mig vid att få frukosten serverad ;) Jag är bortskämd när det gäller bekvämligheter också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0