Mys-morgon.


     2010-03-25 | 08:02:56

Att klockan börjar tjuta sju spelar ingen större roll, men att jag måste gå upp är lite jobbigare :P Något som överväger allt detta är att hjärtat är hemma  och vi ska mysa med frukost på sängen innan vi ska ut å traska och fixa lite saker. Sen blir det till att storhandla :) Jag måste vara dum, men jag tycker det är riktigt, riktigt mysigt att gå bland alla gångar och glo...

Nu väntar jag på frukosten och Micke såklart. Jag gav mig själv uppgiften att hålla sängen varm sålänge ;) Det gäller att välja rätt lott ibland :P Att gå upp och göra frukost i en kall lägenhet eller ligga kvar under ett varmt täcke? Valet är inte svårt :P

Idag kommer nog också smultron, det ser jag fram emot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0