Alldeles snart.


     2010-05-04 | 21:58:07

Då var det dags att ta tag i lite här och fixa innan hjärtat kommer hem. Idag väntas det en överraskning! Eller jag vet inte om man kan säga att det är en överraskning när han vetat om det i säkert två dar :P

Måste hinna tända lite ljus så allt blir perfekt, jag ska byta kläder och fixa till mig för inte kan jag väl sitta i myskläder som vanligt? Neej, här blire till att byta kläder. Till något mer passande ;)

Dags att skynda på, en massa ljus som ska tändas och lite ska jag väl hinna städa upp innan han kommer :) Hoppas bara att han tycker om överraskning! Lite nervös är jag om sanningen ska fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0