Avis kommer du bli.


     2010-05-06 | 15:39:22

Vilken härlig dag det är idag! Det finns en massa anledningar till varför just denna dagen är så mycket bättre än andra :) För det första, Micke och jag låg å gosade i flera timmar i sängen imorses (läs stensov), käkade frukost till hem till gården, gick ut, kollade in min "nya sysselsättning" (läs solariumet), hämtade ut ett paket. Där stoppar vi :)

För i detta paketet som vi hämtade ut fanns dem! De där ursnygga skorna/tofflorna som kommer göra varje mänsklig individ avis! Och dem är bara MINA :D Jag är så glad och stolt över dem! De kommer få bo i sin kartong de dagar jag inte använder dem, denna kartong kommer jag behandla som ett barn för usch vad glad jag är över mina nya favvisar! För de kommer dem absolut bli :) 
                                  
                                               skorna kommer ifrån have2have.se

Doomdiidooom! Å som vanligt vill jag tacka världens bästa Micke! Du är helt obeskrivlig, inte bara för att du orkar med mig utan allt du gör för mig! Att du finns där i både vått och torrt, allt. Jag skulle som vanligt kunna skriva en hel roman om dig men jag nöjer mig med några rader för detta inlägget handlar faktiskt om något annat, nämligen om mina nya älsklingar! Eller jag kanske borde säga "tillsvidare", snart har jag nog något annat att favvorisera, tror du inte?! Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0