Dålig.


     2010-05-03 | 22:48:54

Jag blir galen, mår fortfarande inte riktigt 100% efter kalaset hemma hos smultron.. Men jag tror att jag vet varför och jag kan lova att det inte lär bli mycket alkohol som kommer åka ner för min strupe framför över, inte fall det ska vara såhär efteråt iaf! Ve å fasa det är allt jag kan säga :P

Varit barnvakt en stund idag och mysigt vare :) Nu väntar nog vi båda på nästa gång och kanske framtidsplanerna också :P Haha tror dock inte att mamma skulle uppskatta fall du hängde med mig hela dagarna men kul hade det varit.

Imorgon äre solhem :( eller det återstår att se fall det är solhem, jag är inte jättesugen men säg nångång som jag är det?! Ska försöka få byta kontaktperson snarast kanske skulle det göra det enklare för mig att komma iväg dit? Återstår att se. Usch jag vet inte vad jag ska skriva om rikitigt, jag vill liksom bara slänga mig över människan som ligger på golvet och pusslar här jämte..
 

Förresten, när vi fixade smultrons present hängde lite annat med hem :) Två andra böcker som man ska fylla i :) Kan visa nån annan dag men supersöta verkligen! Men jag ska, förlåt mig nu hjärtat.. Beställa hem två andra inom en snar framtid men vad det är, det kommer du märka.. Sen hamnar böckerna i källaren ett tag, nu vetu vare handlar om ;)

Älskar dig. Tänker på dig. Ändå är du alltid nära. Det är kärlek det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0