En snabbis.


     2010-05-24 | 21:01:30

En dag som började i panik som höll på att bryta ut till ett utbrott avstannade då jag blev lovad lite shopping om jag klarade mig igenom dagen snäll och trevlig. Då fanns det inte så många alternativ längre.. Det var bara till att vara trevlig (även om det inte var så svårt) det som är svårt är att hålla uppe sin fasad om att hela ens liv är tipptopp....

10.05 idag satt vi på tåget ut till hans mamma där det väntade en bil som skulle tvättas (mickes bil).. Den ska bli körduglig igen. Hursom, jag kan med gott samvete säga att jag är lite glad ändå att jag inte har någon bil, körkort skulle jag bli själaglad utav att ha! menmen, det kommer ;) Men att byta däck!!! Hahahahaha!! Det kommer jag minsann aldrig försöka mig på, å att städa en bil det är inte sådär glamouröst som de verkar vara på diverse filmer... Herregud, det är ju både jobbigt och slitsamt! Så nejtack..

Hursomhaver, efter att första bilen var klar (läs mååååånga timmar senare) var det dags att göra hans mammas bil också men den gick betydligt snabbare men sen blev ju resultatet där efter också.. Jag vet EN person som inte kommer att få ta insidan utav bilen fler gånger.. Det resulterade nämligen i att det såg ut som att någon hade kissat på sätena utav allt vatten.. Men som Micke sa "jag skulle bara dra över lite snabbt".. 

Nu ytterligare några timmar senare är vi hemma igen och har ätit mat :) lite räkchips har slinkit ner också å nu väntas det lite kvalitetstid :) Fall man kan kalla det de?! Nu blire nämligen lite "egotid" aka "spatid".. Sen äre sängen för imorgon väntas det shopping, men innan det äre ett besök i helveteshuset (läs på solhem) som gäller.. 

Adjökens.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0