Fifa.


     2010-05-20 | 10:21:39
Tro nu inte att det är jag som sitter och spelar för det äre inte! Okej, jag har testat en gång och då hade jag inget stort ordförråd, det enda som kom ur min mun var "vart är bollen? jag har ingen spelare? vart är min spelare? jag kan inte!" Får nog säga att det är roligare att titta på och kommentera istället. Speciellt när herren ibland tenderar till att bli sur :P

Vi kommer vara tvugna att byta ut soffan, så den dagen när vi flyttar ihop "påriktigt" tror jag minsann att han ska ha ett eget rum (läs madresserad cell), så kan han slå och gapa allt vad han vill :) Jag kan faktiskt avstå från en walk in ;)

Snart ska vi ner på stan, kolla på rumpskorna :) Har man inte råd med skönhetsoperationer får man göra det bästa utav situationen. Nu ska jag fortsätta med min tomtegröt sen ska jag förvandla mig till en mänsklig varelse, fall det är möjligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0