Humör.


     2010-05-17 | 13:58:13
Man skulle kunna tro att jag har pms eller är gravid för jisses vad mitt humör pendlar uppochner åt höger och vänster.. Det tråkiga i det hela är att inget av föregående alternativ stämmer in, jag har varken pms eller är gravid. Det är bara sån jag är!! Fybubblan säger jag bara....

Snart ska vi ner på stan, ovanligt.. Inhandla 25-års present till Mickes syster. Kanske att jag låter mig själv övertala Micke att jag verkligen behöver de där skorna som står i fönstret och bara skriker att jag ska ta med dem hem :) Eller blire dem där andra skorna som syns i tv-reklamen och bara "köp mig, köp mig, köp mig"!!

För att bättra på mitt humör ska jag nu avnjuta en kaka :) Det kanske är det som saknas i min kropp? Lite socker? Vi får väl se.. Blire bättre efter kakan vet jag en som kommer äta upp alla 50 muffins som vi (jag å smultron) bakade härom dagen ;) mumsmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0