Jag fortsätter.


     2010-05-16 | 12:40:48

Efter ännu mera tänkade och övervägande kom jag fram till att jag ska fortsätta ändå. Jag fortsätter som vanligt. Det är ju ändå ett sätt att ventilera sig på och även få en viss respons ibland :) Å några kommentarer ska inte komma mellan.

Har hänt endel sen sist, minst sagt! Kommer inte kunna sammanfatta allt MEN jag har lyckats genomföra en hel timma uppe på solhem hos min kontakt där, och även om jag var som nyduschad utav allt svett efteråt så lyckades jag ta mig igenom det! Samma tid och plats nästa tisdag.. urk!

Får väl se hur det går då å ifall jag kommer dit. Det är inte jättelockande att gå dit, och dagarna blir verkligen förstörda. Man kan vakna med ett sprudlande humör sen kommer man på att det är tisdag och man vill mer eller mindre bara försvinna ner genom jorden... Nåväl över till något roligare... Omväxling förnöjer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0