Ojsan det blev långt.


     2010-05-25 | 16:46:43

Oj vilken dag och än är den inte slut! Har hunnit med hur mycket som helst idag men det är väl inte så konstigt egentligen, går man upp när klockan ringer sju så blir ju dagen lång, men jag klagar inte. Det har faktiskt varit en utav de bättre tisdagarna på länge..

Tisdagar betyder ju också solhem och för att chocka alla så var jag färdig precis i tid för hinna upp och faktiskt komma lite innan 11 ;) Visst vare lite bökigt sådär innan när vädergudarna inte var på min sida och mamma jobbade.. Som bekant så går ju jag inte ut när det regnar. Det var nog det enda problemet imorse, allt annat flöt på riktigt bra! Kläderna och allt som brukar vara mina största hot funkade också. Det enda som hände var att jag tog fram saxen och klippte en lugg :) Men det är väl ganska så vanligt att man får för sig att göra sånt?!

Uppe på solhem spenderades sedan 60 minuter varav 40 innehöll prat om hur det var när jag gick på BES och de resterande 20 pratade vi om världens underbaraste pojkvän närmligen (trummvirvel) M I C K E :D

Nu över till något helt annat, efter solhem traskade vi ner till stan och äntligen har jag använt upp de där sista kronorna på gina så nu är jag ett halsband rikare :) vackert! Hemma var vi vid 13-tiden och det blev lunch och lite mys. Nu såhär några timmar senare när Micke stuckit till jobbet har jag diskat, dammsugit och nu ska jag göra klart mammas present!

På tal om presenter, jag måste komma på något riktigt bra till hjärtat han fyller ju år snart.. Men vad i allsin dar ska man ge? Det är svårt när ekonomin inte är den bästa men man verkligen vill ge något. Visst äre tanken som räknas men jag menar.. Efter allt som jag fått utav honom? Visst är jag "skyldig" att ge honom bara något litet.. Suck! Det är jobbigt, men ibland äre väl så? Det löser sig nog, jag hoppas på det iaf..

Nu blev detta inlägget som en hel roman så jag avslutar här. Men när man går upp tidigt så händer det ju mycket därav lite längre text. Eller så äre bara så att mina fingrar vill skriva en massa mer men som inte passar in i dagens inlägg.. Vi tar det en annan dag. När det är en något gråare dag, idag äre ändå en ganska så fin dag även i mitt inre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0