55.


     2010-11-04 | 17:43:10

 

                                                  bild från google.se

Snacka om att jag är nöjd! Det hade kanske varit lite roligare ifall det var på riktigt, alltså på riktigt-riktigt ;) Kanske ska jag berätta vad jag babblar om? Om körkortsteorin såklart! Fick 55 poäng och som minst ska man ha 52! :)

Nu ska man också lägga till att jag inte ens kollat i böckerna så detta var första gången jag gjorde det! Kanske är jag inte helt bakom flötet ändå ;) Sen kanske man ska tänka lite så som hjärtat säger också att ifall den och den personen kunnat ta körkort så kan nog jag det också ;)

Absolut lovar jag att säga till när det är dags för mig att vistas bakom ratten så att alla kan hålla sig inomhus för att inte öka dödsantalet i trafiken... Jooo, jag tror faktiskt att det kommer vara så illa. Inte för att jag kommer köra som en kratta, eller jo.. Till en början, men det gör ju säkert alla. Utan mer för eran egen säkerhet och visst, kanske skulle det bli lite enklare för mig ifall jag inte har några andra bilister att ta hänsyn till utan bara kan köra på? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0