Iq-befriad.


     2010-11-18 | 23:45:39

Jag har aldrig påstått att jag är särskilt smart eller något i den stilen, eller kanske nångång men då kan jag stryka det nu. Skulle dela en såndär "mini baguett" och jag höll på att bli tre fingrar fattigare på kuppen!

Då kan man ställa sig frågan hur jag nästan lyckades med detta. Joo, för att istället göra som normala så håller jag i brödet och trycker igenom kniven och eftersom att det inte gick riktigt bra, så rent logiskt trycker man ju lite hårdare. Detta skulle jag inte ha gjort, inte när jag håller i baguetten iaf! Hahaha, sviiiisch sa det och AAAJJJJ sa jag! Sen kom blodet.. :(

Micke frågade den mest naturliga frågan "varför lägger du inte ner brödet och skär som vanligt?" Mitt svar löd något i stil med "Jag vet inte, det gick ju inte igenom så jag.. Amen jag vet inte, det gör ont, jag blöder, jag behöver plåster, förlåt." Han fixar plåster och är jättesnäll och sen när jag är omplåstrad och klar frågar jag vilken skiva han vill ha. Jag kan verkligen inte låta bli att skratta åt kommentaren

- jag tar den utan aids tack.

Och med detta säger jag gonatt. I sömnen kan jag åtminstonde inte vara osmart men inte särskilt smart heller men det är en annan femma ;) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0