Kallt.


     2010-11-09 | 13:28:07

Det är kallt ute
Det är kallt inne

Jag fryser när jag är ute
Jag fryser när jag är inne

Mina fötter är som isbitar
Både ute och inne

Mina fingrar är blåa
Både ute och inne

Hela jag är kall
Ute som inne..



Dagens "to do" blev aldrig av. Yesbox, solhem på schemat. Det var enligt mig snöstorm ute när jag slog upp ögonen och inte ens vilka pengar i hela världen skulle få mig att gå utanför dörren då! Glöm det! Ifall nu vädergudarna bestämmer att det ska snöa kan det väl åtminstonde göra det på natten och vara uppehåll när jag vaknar? Då slipper jag dedär sura minerna som jag vet kommer infinna sig idag.

Ska slänga fram allt pyssel, bege mig till en annan plats. Bara vara. Låta tårarna komma på besök ifall det är vad dem vill. Idag är nog bara en "sån" dag. En gråt-dag. Snälla skäll inte på mig idag, jag är lite skör idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0