Måndag.


     2010-11-15 | 11:34:57

                 

Älsklingen skulle varit ledig idag men han blev inringd :( Lite små tråkigt. Vi skulle ju haft en lite utav en mysdag idag. Menmen, får ta det senare ikväll..

Klockan tre idag ska jag möta upp CL vi ska åka till zäntrum. Ska införskaffa mig ännu mera sysslor på dagarna, ska börja baka. Kommer faktiskt bli riktigt kul om ändå lite utmanande. Men det kommer nog att gå fint! :)

Igår var det fars dag, vi befann oss på IKEA med hela familjen lundqvist/josefsson precis som alla andra 8 miljoner människor :P Konstigt att man väljer att "fira" fars dag med ett besök på IKEA?.. Nåja, det var roligt iaf! En massa framtidsplaner ploppade upp och jag håller alla mina tummar på att det blir så :) Skulle vara hur fint som helst! De som mamma skulle ha fanns inte så kanske, KANSKE att det blir ett besök till denna veckan :)

Nu ska jag rulla ur sängen och vifta med trollspöt och förvandla mig till en mer levande än död människa :) Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0