Promenad.


     2010-11-10 | 13:42:05

Haha vilken dag, minst sagt! Alltså visst att jag inte ville åka iväg eftersom att jag var trött men jag kämpade iväg och kom iväg! Tur för mig att jag hade en "enkelt-att-klä-på-mig-dag" idag. Klockan nio spatserade jag hemifrån till bussen..

Fick stå och vänta ett tag på bussen och det händer typ.. ALDRIG! Snacka om att vara i god tid :) Stolt och glad över att jag övervunnit mina tankar om att stanna hemma, trotsat vädret och blivit klar på rekordtid! När jag väl kliver på bussen, mitt busskort funkar inte (men det hade jag nästan på känn) tar fram bankkortet och börjar betala med det.. Sen står det på den jävla maskinen att det inte medges? Va i helvete?!

Pengar visste jag nämligen fanns där men det trodde inte busschaffören.. Hejsvejs, av med dig! :( jag fick GÅ! Jag fick gå heeeeela vägen upp till solhem! Har nog aldrig varit så förbannad förut. Visst att man kanske har skrattat åt andra som inte har fått åka med men för i helvete!! Jag antar att skadeglädje straffar en för eller senare trots allt..

Kanske ska jag glädja mig åt att det inte var snöstorm ute och flera minus. Det var faktiskt riktigt skönt att promenera, men aldrig i helsike att jag tänker göra om det! Bläääsch! Men lite motion och frisk luft fick jag minsann så helt värdelöst kanske det inte var ifall man ska försöka se något positivt med det hela så att säga ;)...

Å nu när jag kom hem kollade jag kontot å visst faaaaan fanns det pengar! MORR....

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0