Suck.


     2010-11-10 | 08:04:54

Är så jäkla trött och skulle verkligen göra vad som helst för att få fortsätta sova. Vill inte gå upp ur sängen, den är ju så varm och go! Men jag antar att jag inte har något val? Jag måste väl klä på mig och gå ut för att komma iväg till solhem... Suck!

Åhhh!! Jag orkar inte. Dessutom så är det väl garanterat snor-kallt ute. Det höjer inte motivationen till att gå ut direkt :( sucksucksuck! Kanske borde jag unna mig något fint idag? En liten solning kanske? :) Det hade minsann varit något, tåls att fundera på medans jag fixar till mig lite.. Så gott det går vill säga.

Senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0