Tisdag fast måndag.


     2010-11-22 | 17:24:29

                                        
                                      bild tagen/"lånad" av google.

Yesbox, mitt "tisdags-möte" blev flyttat tills idag istället och nu har jag precis kommit hem :) Nedrans duktig har jag varit (ifall man bortser från hjärtats tröja som blev lite "julfin" och bytte färg från vitt till rött i tvätten)... Nu har jag lovat bort min månadspeng till honom så att jag slipper ha dåligt samvete för att jag lyckats färga den :S

Solhem idag som sagt och det gick överförväntan :) Riktigt bra faktiskt. Va nästan roligt att sitta där och filura idag. Skrattade tillochmed :O tro mig, jag är fortfarande i chock! Pratade inte bara om mig idag, jag erbjöd mig faktiskt att lyssna på honom. Jag frågade lite om hans jobb, hur han trivs, varför han valde att bli psykolog, ifall han tyckte det var roligt att sitta och lyssna på problem, fall han kanske mådde bättre själv då? osv... Lyckat möte med andra ord :D Nästan så att jag längtar lite tills på torsdag :P Han verkar gilla mina texter dessutom det var det första han frågade efter idag när jag kom :D Tummen upp!!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska snurra framåt så att det kan bli dags för lite glögg ;) Vi testade en fasligt god glögg härom dagen, mandarin/chili. Har ni inte smakat den så kan jag varmt rekommendera att göra det! Just nu testar vi ingefära/chili. Måste säga att det är mera "sting" i den än i mandarin/chili men både är goda. Det beror nog lite på vad man föredrar. Ifall man gillar det lite mer "kryddiga" så kör på ingefära/chili ni lär inte bli besvikna! :)

Jag borde göra en ny kategori "glögg provning" ;) Nu ska jag ta en snabbtitt inne på mitt älskade tradera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0