Utdrag 1&2.


     2010-11-04 | 22:20:49

"Jag kan ju inte bara hoppa rakt in utan jag måste ju gå tillbaka till början. Eller ska jag kanske ta det som händer och sker just nu? Jag visste att detta skulle bli jobbigt, men att det skulle bli jobbigt redan innan jag börjat skriva? Nej, det hade jag inte räknat med. Men jag gör ett försök. Det kan inte bli värre, eller det kan det säkert men det är ju inte så troligt. Ibland kan jag faktiskt se ljust på saker också.."

"..Det blir liksom bara damm och en jäkla massa bitar kvar. Alltså ifall du bara förstår hälften utav allt det här så är jag mäkta imponerad för inte ens jag själv fattar riktigt vad det är jag babblar om. Lyckat."


Alltså ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med. Nu är detta bara en bråkdel utav allt det jag skrivit men ifall detta ser ut såhär.. Hur ser då inte resten ut. Nu har jag inte visat det "roligaste" men att kunna komma in på att jag inte tycker om honom för att sedan börja babbla om ett doftljus?....

Hur i allsin dar går det ihop?!

                        
Ibland är det faktiskt skönt att ha det på papper att jag inte är fullt frisk, då känns sådana här bilder helt normala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0