En extra dag.


     2010-10-07 | 14:50:20

                 

Haha fyfan va skevt! Jag har fått för mig att det är fredag hela dagen, hela morgonen och fram tills nu när jag kollade datumet på klockan så har jag trott att det är fredag, det är ju bara torsdag.. Ska man se detta positivt nu att jag tjänat en dag eller att jag måste stå ut en dag till? Jag försöker nog se det hela positivt då får jag en dag extra fylld med träning och en dag till som jag kan dela med min älskling innan det är dags att ta farväl. Vänd nu ordning så blir det rätt, alltså älsklingen först och sen träningen :)

Har varit uppe med tuppen idag, den tidiga tuppen 06.30. Hjärtat började jobba tidigt idag och eftersom att jag ändåså brukar gå upp sju kunde jag lika väl strunta i den där halvtimmen och kliva upp jag också. Käkade frukost och klockan nio var jag igång med att städa, elva var jag klar och bytte om till träningskläder och körde en timma BL (BiggestLoser) underbart! Å nu ska jag alldeles strax ut och å promenixa :)

Planerna för resten utav dagen vet jag inte fall jag har några men något ska jag nog kunna komma på. Kanske blir jag huslig och ställer mig och bakar bröd. Vem vet, vem vet? Svaret får vi senare idag :P Vilket humör jag verkar vara på, strålande! Å andra sidan skulle jag inte kunna vara på något annat humör, jag har ju dig! Jag har dig Mikael i mitt liv, det är allt jag behöver faktiskt och de andra? Det kan kvitta som fisen skulle sagt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0