Jag orkar inte.


     2010-10-12 | 10:00:03

Tisdag innebär ju solhem men också den satans jävla psykologen men jag orkar inte! Jag orkar verkligen inte! Visst att man inte kan strunta i saker och ting hur man vill det funkar inte så i det verkliga livet. Det funkar inte att man stannar hemma bara för att man inte vill eller inte orkar.

Men det är just vad jag tänker göra idag. Jag skiter i att åka dit. Jag struntar faktiskt i det! Jag borde ringa och avboka så att jag slipper räkningen på 100 kronor men jag orkar inte ens göra det. Lat? Nej. Jag är bara så irriterad och ledsen över att jag inte kan få en psykolog som jag trivs med. En som jag känner att jag verkligen kan öppna mig för. Så att jag kan få den hjälpen som jag behöver!!

Jag hatar honom! Det gör jag verkligen, jag fattar inte hur han är funtad, inte för fem öre! Förra veckan när jag var där bad jag återigen om han visste ifall det finns någon annan svaret blev nej. Ska jag ha någon annan så får jag ställa mig i kö igen och inget svar på hur lång kötiden var kunde han inte ge. Men jag skulle ju inte hamna sist men inte heller först på listan.

Snackade om att de prioriterade? Borde det inte vara smartast att så fort det blev någon annan ledig ge personen som ifråga redan va inne i smeten en ny isf? Istället för att ta in ytterligare en till? Vart ligger prioriteten i det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0