Klockan.


     2010-10-31 | 11:12:09

                          

Att man fått en extra timma att sova idag tycker jag inte att man märker av. Jag är fortfarande trött och skulle säkert somna på två röda ifall jag bara la ner huvudet på kudden (därför gör jag inte det).. Idag vankas det en massa mys!!

Idag kommer fisen hem till hjärtat och sover över tills imorgon :) Ska bli hur mysigt som helst! Kommer vara som en liten "familj" ;) Nee, men det kommer säkert bli toppen. Får hitta på något kul som vi kan göra bara :)  Jag kan bara sammanfatta allt med ett ord, MYS!!!

Var ute och spökade igår. Haha, lyckades att lova fisen att jag ska klä ut mig nästa år och gå med honom igen ;) Vad har jag gjort?! Fast å andra sidan.. Då slipper han vara utklädd själv, självklart ställer jag upp :)

Nu är det hög tid för mig att fixa till mig lite så att jag börjar se mer levande ut än död. Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0