Måndag.


     2010-10-11 | 18:25:27

Sitter och tittar när hjärtat spelar FIFA underhållande, i klass med riktig fotboll på tv faktiskt ;) Men imorgon överger vi nog spelet och glor på Sverige-Hollande, nog om fotboll...

Ringde f-kassan idag, gick bra. Snart får jag reda på ifall jag kommer få pengar eller inte vilket då resulterar i att jag kommer fortsätta vara ett socialfall och ta pengar utav de som sliter för sina, nämligen skattebetalarna. Jag borde kanske göra ett inhopp här och skänka en extra tanke till alla de som jobbar och är tvugna att ge mig en del utav deras löner, Tack!

Dessutom hörde jag lite om min framtid, i två år kommer jag fortsätta att vara sjukskriven och om ett år ska jag börja arbetsträna. Jag vet inte hur mycket jag önskar att detta första året kunde vara förbi redan nu! Jag vill inget hellre än att börja leva ett normalt liv som alla andra gör, jag vill inte vara en last för samhället vilket jag känner att jag är. Vad gör jag för nytta liksom?..

Imorgon är det tisdag, varför finns tisdagar? Den mest idiotiska dagen på hela veckan! Sen är det onsdag, mbt och barnpassning :) sen torsdag då ska jag storstäda som vanligt och sen är det fredag och då ska jag till CL å sen var det helg. Ibland går tiden fort, kanske blir det "om ett år" snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0