Resultatet.


     2010-10-20 | 10:14:31


Utmaningen igår gick kanon! Ifall man bortser från vissa saker.. Sen fick jag lite panik för jag tyckte att allt var så smutsigt och fullt med bakterier överallt! Men själva simningen klarade jag galant! :) Guld stjärna till mig!

Solhem gick väl också okej, fått en till tid så nu ränner jag där tisdag-onsdag och torsdag. Vi får väl se hur det utvecklas. Han tyckte iallafall att vi gjort framsteg? haha, bra att någon får ut nåt utav att sitta där. Kanske syftade han på sin lön? Nåväl, fram till jul har jag två tider med honom önska mig lycka till!

Människor som har hand om pengar på soc ger jag inte mycket för. Jag skulle först inte få ersättning för mina mediciner eftersom att det inte var mina?! Hon vägrade att kolla på förpackningen tillochmed och där flippade jag totalt! En mycket sann mening for ur min mun varpå jag smällde igen dörren och hon satt tyst kvar. Micke gick in och pratade istället och gissa vem som kollar på förpackning då?! Jävla kärring!



Vad är det för bemötande? Varför i helvete skulle jag ljuga om en sån sak? Nej blir bara irriterad när jag tänker på det! Och vetskapen om vad det är för människa som sitter och har hand om mina pengar och beslutar hurvida jag ska få några eller inte?! Det gör inte att humöret blir bättre.. 

- Det är inte jag som har läst i någon jävla bok om hur man "botar" sådana som mig, det är du, inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0